We zijn gesloten van 24 december tot en met vrijdag 3 januari.

Bedrijfsinformatie

Direct contact

Bestel- & productinformatie

Een bestelling plaatsen, productinformatie of advies, offerte aanvragen, montage, bedrijfsadres wijzigen, persoonlijke informatie, login informatie, privacy en veiligheid, catalogus aanvragen.

orderdesk@citroenair.eu

Facturatie

Factuur informatie, creditering, creditcard en iDeal betalingen, e-invoicing, betalingsvoorwaarden.

administration@citroenair.eu

Neemt u voor prijsafspraken contact op met onze salesafdeling

Hoog volume inkoop, inkoop op maat, contract beheer, duurzaam inkopen.

Managing Director

Eventuele opmerkingen? Een probleem? Reacties (goed of slecht)? Direct contact opnemen met Bram de Geus, Managing Director van CitroenAir.

bram.degeus@citroenair.eu

Klachten

Wij doen er alles aan om u optimaal van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat een product of onze dienstverlening niet naar uw tevredenheid is. Dan kunt u een klacht indienen. Mail naar customerservice@citroenair.eu.

Na ontvangst van uw klacht, krijgt u binnen 14 dagen een schriftelijke inhoudelijke reactie van ons.

Wij hanteren de volgende definitie voor het klachtenbeleid: Een klacht is een mondelinge of schriftelijke uiting van een verwachting van een klant waaraan niet is voldaan, en waarbij een reactie van ons wenselijk is. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).

/assets/images/hero-customerservice1.jpg